مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 07:302021-01-15بين الملل

کرونا| صورت 13 صهیونیست بعد از دریافت واکسن آمریکایی فلج شد


همزمان با ثبت رکورد جدیدی از ابتلای روزانه به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، واکسن هایی که رژیم صهیونیستی از آمریکا دریافت کرده باعث فلج شدن صورت تعدادی از دریافت کنندگان واکسن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اسراییلی از فلج شدن صورت 13 صهیونیست بعد از دریافت اولین دوز واکسن کووید19 خبر دادند.

به نوشته روزنامه را - که از آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده بود - دریافت کردند، دچار فلج صورت شده اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توصیه کرده که این افراد دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کنند و این در حالی است که مطالعات و تحقیقات جهانی درباره تزریق دوز دوم واکسن هایی که در افراد باعث علائمی مانند فلج شدن اعصاب صورت شده، توصیه نمی شود.

 رژیم تل آویو تبلیغات زیادی روی واکسن های وارداتی کرونا از آمریکا به راه انداخته و حتی خود را رکورددار سرانه تزریق واکسن کرونا ادعا کرده است.

از سوی دیگر، آمارهای اعلامی از ابتلا در فلسطین اشغالی نشان می دهد که نه واکسیناسیون گسترده و نه قرنطینه اجباری دو هفته ای نیز نتوانستند مانع گسترش ویروس کرونا در میان صهیونیست ها شوند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 9172 مبتلای جدید در فلسطین اشغالی شناسایی شدند که بیشترین میزان ابتلای روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا| صورت 13 صهیونیست بعد از دریافت واکسن آمریکایی فلج شد

کرونا| صورت 13 صهیونیست بعد از دریافت واکسن آمریکایی فلج شد